چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

ماه هفدهمم گل پسر(10 مرداد تا 10 شهریور)

1392/6/17 11:46
نویسنده : آوا
5,217 بازدید
اشتراک گذاری

مامان تنبلت اومد

اشتباه میکنم ماهی یه بار وبتو اپ میکنم چون خیلی چیزا یادم میره دیگه سعی میکنم زود به زود اپ کنم

هههه حالا نمیدونم از کجا بگمتو این ماه با دوستای گلت تو همین نینی سایت رفتیم باشگاه تماشا 

خیلی تجربه خوبی بود هم برای من هم برای تو خیلی راضی بودم و تصمیم گرفتم تو هر ماه یه بار ببرمت

زیاد نمیبرم که برات عادی نشه

اسباب بازیهای خوبی داشت و تو هم دست داشتی منم دوستامو دیدم و از دیدنشون کیف کردم

تو تز استخر توپ همیشه میترسیدی اما ونجا ترست ریخت و حسابی بازی کردی چون خیلی از دوستاتم تو استخر توپ بودن تو هم دیگه نترسیدی

یه سفر هم رفتیم ارومیه با این که راهش طولانی بود اما تو اصلا اذیت نکردی و خیلی اروم تو صندلیت نشسته بودی

اونجا یه خیابون داشت به اسم سومون اباد که از اونجا برات کلی پوشک و دستمال مرطوب خریدیم چون خیلی ارزون بود

عزیز دلم خیلی بلا شدی

از صندلیهای اشپزخونه میری بالا و برای این که منم متوجه کنی بلند و چند بار پشت سر هم میگی یا علی البته به زبون خودت میگی ههههی اااااااا

تا میرم وسایل تعویضتو میارم یا بهت میگم رهام بدو بریم بشورمت جلوتر از من میری تو دستشویی و لگنتو بر میداری تا اب بازی هم بکنی

به حیاط خونه مامان فاطی میگی عموم یعنی حموم خیلی اونجا رو دوست داری میری تو حیاط و حسابی اب بازی میکنی یه کار بدم اونجا میکنی دستتو میکنی تو زیر گلدونیها که پر ابه واییییییی

حرف جدیدی هم که میزنی صدای ساعته که میگی تیک تاک البته خیلی کم میگی

بیا هم میگی قبلا هم میگفتی الان با منظر میگی هر چیزی رو میخوالی بهم بدی میگیری جلو و میگی بیا بیا

بابا محسن جرات نداره از دست تو از در خونه بیرون بره یه جوراب پاش کنه یا شلوارشو عوض کنه اویزونش میشی که منو ببر با خودت که البته محسنم با خدش میبرتت بیرون گاهی پارک و گاهی خرید

بابا بیرون بردن تو رو خیلی دوست داره میگه هر جا بتونم با خودم میبرمش

چند روز پیش یه گلدونمو شکستی و منو ناراحت کردی پسر شیطون بلا اما فدای سرت عزیزم

اینم چند تا از عکسای پسرم تو 17 ماهگی                                                                                                                                                                                                                                                                         رهام در ارومیه                                                                                                                                                                                                                                                                                                          رهام ودوستاش در باشگاه تماشا                                                                                                                                                                          رهام و دالی بازی

                     در این کشوتم باز میکنی و اسباب بازیهاتو میریزی داخلش

                     اینم سرسره بازی کردنت

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

کیمیا
17 شهریور 92 11:55
ماشالله به این رهام ناز ..خوردنی شده هزارر ماشالا . خدا حفظش کنه
مایا
17 شهریور 92 12:13
ای جونمممممممم عسلممممممممم ماشاالله چه قدر بزرگ شدی همیشه سالم و شاد باشی بوووسسس
مریم گلی مامان فرهام
18 شهریور 92 15:44
فدات بشم هر ماه خوردنی تر میشی خاله
pany
18 شهریور 92 21:23
چه مردی شده رهام خدا حفظش کنه
مامان امیرحسین
18 شهریور 92 21:55
ماشااله چه پسر نازی دارید. خدا حفظش کنه
من دارم میرم ارومیه.میشه دقیقا بهم بگید پوشک چه مارکی و از کجا گرفتید ؟؟ قیمتش؟؟؟


هاگیز و جان ب ب خریدم 31از خیابان سومون اباد
مریم مامان آرشیدا
19 شهریور 92 16:18
ماشالله رهام مردی شده برای خودش خدا حفظش کنه
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:49
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب شما اشنا شدم پسر خیلی بامزه ای دارید راستی اون خانوم تو عکس خودتون هستین
memol
17 مهر 92 13:26
خیلی ناز ناز شده ...
زهره (مامان آرتین)
30 مهر 92 14:22
مامان تنبللللللللللل چرا اینقدر دیر دیر آپ میکنی پس؟

به وب آرتین هم سر بزن


وای زهره جونم راست میگی خیلی تنبلم
ایشالا دیگه میام تند تند اپ میکنم
ارتینو ببوس
سوسی مامان برسام
4 آبان 92 8:59
عزیزم حسابی آقا شده واسه خودش :-* آوا جون باشگاه تماشا کجاست؟


سوسی جون شهرک غربه گلم
نسیم
8 آبان 92 17:45
سلام
چقد پسرت خوردنیه ناازی
برا منم دعا کن خدا بم ی دخترشو بده
ب منم سر بزن



ایشالا خدا یه نینی سالم بهت بده