چشم بلبلی چشم بلبلی 12 سالگیت مبارک

نی نی ناز مامان وبابا

21 ماهگی

1392/10/13 11:42
نویسنده : آوا
5,905 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازمممم

سلام پسر بدخوابم

مامانی این روزها خیلی شبها بد میخوابی مدام بیدار میشی و بیشتر اوقات وقتی بیدار میشی نزدیک دو ساعت بیداری میدونم نه میخوای دندون دربیاری نه گشنته و نه جاییت درد میکنه وقتی میارمت پیش خودم یا خودم کنارت میخوابم خوابت میبره اما تاز کنارت بلند میشم بیدار میشی 

اما عیبی نداره من تحمل میکنم تا بزرگ بشی و خودت خوب بخوابی عشقم

پسرم زیاد تو حرف زدن پیشرفتی نکردی بلد شدی تا هفت بشماری و یاد گرفتی بگی باشه

اما زیاد ازش استفاده نمیکنی فقط یاد گرفتی و یکی دوبار گفتی دیگه هم تکرارش نکردی بعضی کلماتو یاد گرفتی اما فقط و فقط دو سه بار تکرار کردی و دیگه هم نگفتی مثلا از ری هوش چین هندونه و سیب و کیوی رو یاد گرفتی اما فقط دو سه بار تکرار کردی و ..........

راستی همه هوش چیناتو خوب و راحت میزاری سرجاشون حلقه هوشتم درست میزاری منم رفتم یه بزرگترشو برات گرفتم اونم درست میزاری

تو اشکال هندسی هم علاوه بر دایره مثلث و پنج ضلعی رو هم میشناسی

چند روز خواستم عوضت کنم دیدم تو پوشکت یه رم هست بعد اونم یکی دوبار دیگه تکرار شد اگه شلوار پات نباشه از کنار پوشکت میندازی تو از دست توووووووووو

وقتی پیفو میکنی دوست داری شلوارتو از پات دربیاری نمیدونم شایدم میخوای یه جوری به من بفهمونی که پیفو کردی

این ماه یه مریضی بد داشتی رزولا گرفتی خیلی اذیت شدم خودتم خیلی بی قرار بودی گلم اما این مریضی یه حسنی هم داشت تو دیه اب میوه میخوری البته با قاشق موقع دیدن کارتون همونم برای من غنیمته

راستی این ماه دکتر بردمت گفت وزن اضافه نکردی البته کم هم نکرده بودی همون 14 مونده بودی الان یه چند روزیه حسابی دارم بهت از نظر تغذیه میرسم 

این ماه هم زیاد ازت عکس ننداختم اما فیلم ازت گرفتم

اینم چند تا عکس 

اینجا داری با فرقونت بازی میکنی 

اینجا هم شب چلست و تو خوابی البته زودی بیدار شدی

اینجا هم خوراکیاتو ریختی تو جامدادیتو .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهیار
15 دی 92 0:55
21 ماهیگت مبارک
pany
19 دی 92 14:30
چه اقایی شده رهام جون 21ماهگیت مبارک
جیران بخشنده
26 دی 92 9:27
21 ماهگیت مبارک رهام خوشگله
مینا مامان آرمانی
27 دی 92 15:54
خاله جون کجایی رهام عزیزم؟ دلمون برات تنگولیده بود عزیزم
راحله
2 بهمن 92 15:06
عزیزمممم ماشالله به رهام گلم چه خوب که هم اعداد رو میشماره هم میوه ها رو یاد گرفته به نظر من که خیلی عالیه آفرین به این پسر باهوش وزنشم که تووووپه هزار ماشالله 21 ماهگیت مبارک عزیزمممممممم
masome
17 اسفند 92 20:42
سلام..گل پسر نازی دارین.خدا واستون نگهش داره...اگه دوست دارین عیدی جالب و دوست داشتنی به گل پسرتون بدین بد نیست به وبلاگ من سر بزنید..خوشحال میشم کاری واستون بکنم