چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

اینجا همه چی درهمه

1392/5/27 10:55
نویسنده : آوا
5,290 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 19 خرداد 1391

اونقدر زمان گذشته و من نیومدم وبلاگتو اپ کنم که همه چی در هم و برهم شده

اخه مامانی اسباب کشی داشتیم و ما از خونه ای که من عروس شدم و تو اون خونه باردار شدم و 9 ماه خوب رو گذروندم و......... کلی خاطرات دیگه رفتیم و خلاصه که کلی سرم شلوغ بود یه مدت هم که اینترنت نداشتیم

گل پسرم اول برات بگم که وسط اثاث کشی ما شمال رفتیم و تو اولین مسافرت رو تجربه کردی خوب بود برام اما بیشتر من درگیر تو بودم شب اخر هم که تو ماشالا اصلا نمیخوابیدی و من کفرم دراومده بود به بابا گفتم بیا الان برگردیم ساعت  1 شب بود بابا هم قبول کرد و ما تا وسایلمون رو جمع کردیم ساعت 2 راه افتادیم دوستای بابا میگفتن شب خطر داره و نریم اما ما برگشتیم تا داخل ماشین شدیم تو هم خوابیدی تا رسیدیم خونمونیه عکس دسته جمعیمونو برات میزارم راستی جنگل رو خیلی دواست داشتی و همش به درختا نگاه میکردی

10 اردیبهشت هم بردمت واکسن دو ماهگیتو زدی بمیرم برات که اونهمه گریه کردی

اومدیم خونه خوابیدی و بعد از ظهر از ساعت 3 تا 4 یه بند اشک ریختی پاتم قرمز شده بود گل پسرم تو تمام این دو ماه اینهمه گریه نکرده بودی اخه تو خیلی خیلی اقایی و اصلا گریه تو کارت نیست من همش خدا رو شکر میکنم که پسر به این خوبی دارم گاهی دلم برا مظلومیتت میسوزه فدات بشمممممم

گلکم چند روزی به شدت وابسته روسکای تو گهوارت شدی اونقدر باهاشون حرف میزنی من و بابا کلی ذوق میکنیم میگی هقققققققققققققق اوقووووووووومممممممم وای جیگرتو بخورم با اون حرف زدنت و خندهای قشنگت

اینم چند تا از عکسات گل پسر ناز و خوش اخلاقم

آپلود سنتر عکس رایگان

 

آپلود سنتر عکس رایگان

 

 

آپلود سنتر عکس رایگان

 

آپلود سنتر عکس رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
19 خرداد 91 18:46
ای جانم خوشگلللل کوچولو
بهارك
23 خرداد 91 12:22
سلام طراحي عكس و قالب وبلاگ و تقويم.خوشحال ميشم سري بزنيد.ممنون ميشم مارو لينك كنيد.
کیمیا
25 خرداد 91 16:50
وای! حتما شما خاله ی یاسمن جون هستید! پسرتون خیلی ناز و مامانیه! ایشالا باعث سر افرازی و خوشبختیتون شه! آهان ببخشید خودمو معرفی نکردم! من دوست یاسمن جون هستم!
مامانی
4 مرداد 93 0:28
سلام الهی چقد نازه