چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

سی و یک ماهگی

1393/9/20 0:30
نویسنده : آوا
2,680 بازدید
اشتراک گذاری

فقط چند خط  کوتاه و بدون عکس

و

البته مهمم

حرف زدنت پیشرفت خوبی داشته و جمله های کوتاه میگی و بیشتر فعلها رو هم میگی و این خیلی برای من خوبه

گرچه نگران نیستم اما خوب طبیعیه که دوست دارم هر روز بیشتر شیرین زبونی کنی

 

و

و

و

و

و این که

مدتی هست که مجبورم جایی میریم پوشکت کنم

جیش و پیفوتو نمیگی اصلااااااااااا

واقعا نمیدونم چرا 

روزهای خیلی سختیه برام

گاهی عصبی میشم

اما تا همین امروز خیلی خودمو کنترل کردم ولی دو سه باری دعوات کردم

که پشیمون شدم و دیگه تکرار نکردمم

نمیدونم این دوره کی تموم میشه چون همکاری هم نمیکنی اصلا اما خدا کنه زودتر تموم بشه

با همه اینها عاشقتمممممم کوچولوی مهربون من

پسندها (1)

نظرات (1)

سمانه مامان آرشیدا
14 دی 93 22:03
مدتی بود وبلاگت سر نزده بودم. چه خوب که حرف زدنش پیشرفت کرده. امیدوارم مشکل جیش و پیفوش هم زودتر حل بشه. واقعا آدمو عصبی میکنه حق داری.