چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

5روز دیگه

1391/1/6 0:06
نویسنده : آوا
521 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 5 فروردین 1391

گل پسرم امروز با بابا یه سری از لباسات و گهوارتو و خلاصه چیزایی که لازم داری رو بردیم خونه مامان فاطی boy thinking animated gif

با بابا میگفتم پسرمون هفته دیگه تو گهوارش خوابیده نه تو شکم من شاید تو بغل تو باشه خلاصه این که تو دل من نیستی و اومدی تو یه دنیای بزرگ baby42.gif

امروز یه سر هم رفتیم دوباره بیمارستان تا اماده اماده باشیم

راستی من دوباره یه کوچولو سرما خوردم اما سعی میکنم تا 5 شنبه خوب بشم تا تو دنیا میای از من سرما خوردگی نگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران مامان
6 فروردین 91 0:09
درود بر شما امیدوارم به سلامت و راحتی فارغ بشی و همچنین بوی گرم فرزندتون براتون نوید بخش زندگی گرمی باشه که تا همیشه همراهش باقی میمونه امیدوارم سایبان آرامش چتر زندگیش باشه و در پناه مهر از هر گزندی در امان باشه.