چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

3 روز دیگه ناز پسرمممممممممم

1391/1/7 23:56
نویسنده : آوا
595 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 2شنبه 7فروردین 1391

                                    سلام ناز پسری من           

امروز یکم تو البومت مطلب نوشتم و باید چند تا عکس بزارم توش اگه بشه فردا بدم ظاهرش کنن ساکتم یکم مرتب کردم تقریبا امادم تو چی تو هم اماده ای؟ بابا محسن هم داره کیفشو اماده میکنه نمیدونم چرا الانه یکم دل درد گرفتم مامانی این دو سه روزم تحمل کن من حاضرما اما اینطوری بیای من یکم میترسم نانازی من

             baby yawns     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدرضا
7 فروردین 91 19:59
خوش به حالت مال ما هنوز 46 روز دیگه مونده
نانازیا
7 فروردین 91 23:02
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir