چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

عروسک من

1392/5/27 9:55
نویسنده : آوا
4,207 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 8 اردیبهشت 1391

عروسک من یه ماهه شد الهی نازتو برم گل پسرم

ما دقیقا 8 روزه که اومدیم خونه خودمون عروسک من مامانی من کلی نگرانی دارم برات خیلی سخته مادر شدن خیلی نگرانی داره 

تو واقعا یه عروسکی با اینکه موقع تولد وزنت خوب بود اما نمیدونم چرا الان این قدر ریز و کوچولو موندی 

منتظرم تا نوبت دکترت بشه و ببرمت ببینم وزنت چقدره و دکتر میگه باید چی کار کنم

راستی چشمت نزنم عروسکم تو خیلی پسر ارومی هستی و منو اذیت نمیکنی و معمولا فقط برای شیر خوردن بلند میشی 

میدونی دیروز بابا محسن گلت برا من یه تولد گرفت که همیشه تو یادم میمونه خیلی جالب بود که تو با اون همه سرو صدا شلوغی اصلا اذیتم نکردی و خیلی خیلی اروم بودی الی قربونت برم بابا محسن از طرف تو هم برام یه کادو خوشجل گرفت 

دوست دارم گل پسر شیرینم زودتر بزرگ و تپلی بشو عروسک ناز مامان 

اینم عکس گل پسرم که اینجا 21 روزشه

اینجا نمیدونم چند روزته به گمونم 24 یا 25 روزته

 

 

اینجا هم 27 روزته                                                                               

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
9 اردیبهشت 91 14:42
سلام دوستم بوس ماشالله زودی برزگ شد رهام خوشگله عزیزم به گمونم شبیه باباشه (خیلی) ایشالله زنده باشه یه چیزی بهت بگم تاریخ این پست رو اشتباه نوشتی فکر کنم باید بنویسی امروز 8 اردیبهشت آخه هشت فروردین که هنوز پسرت بدنیا نیومده بود