چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

اویزونی

1391/3/23 16:12
نویسنده : آوا
702 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دارم مینویسم سه شنبه 23 خرداد 1391

امروز 76 روز از روزی که از دل من اومدی بیرون میگذره 

یه هفته ای هست که فهمیدم عاشق عروسکایی هستی که تو گهوارت و تخت اویزونه و اهنگ میزنه کلی باهاشون حال میکنی و حرف میزنی تازه گاهی باهاشون دعوا هم میکنی نمیدونم چی کارت میکنن 

به کریرتم عروسک اویزون هست که اونا رو هم دوست داری وقتی من انگشتامو میارم بالا یعنی اویزون میکنم دوست داری ههههههه هر چی اویزونه دوست داری

یه چیز دیگه رو هم باید بگم از پریشب تا حالا وقتی میخندی یه کوچولو خنده هات صدا داره اما زیاد نه و همیشه هم نه من منتظرم زیاد بشه خیلی دوست دارم اون خنده هاتو بشنوم تا بخورمت و قورتت بدم و بچلونمت هر چه قدرم میچلونمت صدات در نمیاد انگاری خوشتم میاد بس که اروم و مظلومی عسلکمممممممممممم

اینم عکس از 74 روزگیت

آپلود فایل و عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمان مامان آرشیدا
23 خرداد 91 16:45
ای جانم رهام. آرشیدا هم عروسکای آویزش رو خیلی دوس داره میخاد با دستش بگیرتشون و بخورتشون وقتی نمیشه جیغ میکشه و حرص میخوره.هههههه خیلی باحالن این نینیها. از طرف من رهام رو ببوس و بچلونش.
یاسمن
25 خرداد 91 9:49
سلام خاله جونم. رهامو بوسش کن . بگو چقد دوسش دارم. هنوز وقت نکردم برم تو وبلاگمو مطلب بزارم اما وقتی گذاشتم میام بهت میگم که یه نظرم شده به من هدیه بدی!
مامانی فری
26 خرداد 91 1:06
______-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم با موضوع جشن دندونی مرسانا جون*•~-.¸,.-~*...........
زهره
4 خرداد 92 12:12
یه بوس گنده بزن رو لپاش.....