چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

مامان تنبل عکس بزار تو وبلاگم

1391/6/6 15:57
نویسنده : آوا
526 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق اسباب بازیهای تو روروکت شدی جیگرتوووووو

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

قربون نگاهت بشم زنبورکم

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

اینجا برا اولین باره که داری شصت پاتو میخوری 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

اینطوری هم از تو کریرت میای پایین شیطونک

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

عاشق این نگاهتم

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 16:00
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
الی
7 شهریور 91 12:22
ماشاالله پمسلت چقدر ناز شده اوا جون خدا واست نگهش داره
مامان کورش
11 شهریور 91 18:00
سلام اوا جون خاله فدای این پسمل ناز بره خیلی خوشگل ومامانی خدا حفظش کن
کیمیا
18 شهریور 91 16:43
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...
راحله(مامان هوراد)
19 شهریور 91 13:47
ماشالله اوا جون این رهام گلت خیلی خوردنی شده ها مواظبش باشیهو دیدی یه خاله اومد محکم گازش گرفت
atefeh
31 شهریور 91 22:57
سلام عزيزم

ماشالا چه پسر نازي داري

يه سوال؟؟

اين بادي زنبوري رو از كجا خريدي؟؟

من عاشقش شدم و واسه پسرم ميخوام

ممنون ميشم جوابمو بدي





کدوم بادی عزیزم؟


[عزیزم اینو از مالزی خریدم