چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

کارهای جدید من و مامان

1391/6/30 11:41
نویسنده : آوا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که امروز 5 ماهه شدی البته طبق ماه 

کارای مامانم

دیگه باید برام صبحونه درست کنه یعنی یک چهارم زرده تخم مرغ

حالا دیگه من و مامانم هر روز باهم صبحونه تخم مرغ میخوریم 

بعد هم نهار و شام باید برام درست کنه یعنی به اون لعاب برنج و سیب زمینی و هویج باید عدس و گشنیز و جعفری و کرفس هم اضافه کنه

حالا دیگه با مامانم نهار میخورم و عصر هم که میشه شامم رو میخورم 

اینم بگم که خیلی زرده تخم مرغمو دوست ندارم اما سوپمو دوست دارم

اینم بگم که به تازگی کلی پیف پیفو میکنم خب غذا خور شدم دیگه

حالا کارای من از زبون مامانم

این پسر خوب و اروم ما همچین شب که میشه اون روی خودشو نشون میده یعنی میخواد شبها خیلی زود بخوابه و منم تا جایی که بتونم نمیزارم سعی میکنم همون 10 شب بخوابه گاهی زورم بهش میرسه و گاهی هم نمیرسه

بغلش میکنم

راهش میبرم 

باهاش بازی میکنم

براش شعر میخونم

براش کارتون میزارم

بهش اسباب بازی میدم

 اگر نخواد بیدار بمونه که وااااااااااااااااااای دیگه کاری ازم بر نمیاد و شیر خشکشو میدم و زودی به خواب میره

نصفه های دل شب و گاهی دم دمای صبح بیدار میشه و شروع میکنی با یک صدای لطیف به گفتن اقووووووووووووووم

اوفففففففففففففففف

بعد هم تف و تف بازی

بعد هم خنده و خنده بازی

منم بهت محل نمیدم که حتی اگر نگاهم به نگاهت بیفته دیگه خواب برا دو ساعتی تعطیله و منم مجبور به بازی کردن با خودت میکنی

شصت پات رو هم که میخوری حسابی نوش جونت مامانی

من رو هم خوب میشناسی

بابا رو هم تقریبا میشناسی

اسمتم میدونی و وقتی به اسم صدات میکنم برمیگردی و یه خنده خوشجل تحویلم میدی

غذا که بهت میدم صداهای بامزه و نمکی در میاری و میخندی و ذوق میکنی بازم میخوای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)