چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

جشن 5 ماهگی

1391/6/20 17:46
نویسنده : آوا
561 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم این ماه هم برات کیک درست کردم و خواستم برات جشن بگیرم اما امان از دستت بابا این ماه اصلا با من همکاری نکرد و نتونستم اون کیکی که میخوام رو برات درست کنم منم باهاش قهل کردم و خواستم تنهایی برات جشن بگیرم که ییهویی مامانی جون و بابا اصغرت اومدن خونمون هههههههههههههههه

به گمونم بابا نفرینم کرد که نخواستم تو جشنت شرکتش بدم هههههههه

وقتی هم که مهمونها رفتم تو خوابیدی و ...........

اما من که از رو نرفتم تو خواب ازت عکس گرفتم اینم عکس کیکت و تو کوشولویه 5 ماه خوشجلممممممممم

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

راحله(مامان هوراد)
19 شهریور 91 13:47
5 ماهگیت مبارک رهام گلی
nani
19 شهریور 91 22:57
مبارک باشه پس وبش هم درست کن تاریخش را
الی
20 شهریور 91 21:14
مبارکه رهام کوچولوی ناز نازی بوس بوس