چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

عاشقتممممممممممم

1391/7/16 9:35
نویسنده : آوا
657 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای 191 روزگی

این جاها نباید بری مامانی

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

بیا بیرون مامان

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

اینم طرز استفاده از روروک 

اینطوری میری تو روروکت

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

میخندی

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

حالا هم با پات روروکتو هول میدی عقب و میای بیرون

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

دست بزنیمممممم رهام یاد گرفته تو رورکش بشینه افرین مامانی هورااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مدیسا مامان پرهام
16 مهر 91 13:07
اوا جون دستت درد نکنه .چه مامان با سلیقه ای... مبارک رهام جون باشه مرواریداش.
ملیکا
16 مهر 91 17:07
وای وای چه موشی داری رها جون خدا برات نگه داره
رها جونم شماره تلفن دکتر حجتی رو برام ایمیل میکنی عزیزم من منتظرت هستم میخوام برم پیشش
ممنونت میشم

ایمیلت باز نشد
88097819 روزهای زوج
26301422 نمیدونم چه روزهایی اما به گمونم فرد

samaneh
16 مهر 91 18:02
مرررررررررررررررسی عزیزم بابت این همه لطفت عزیزم گوجه ها رو باید اریب برش بزنی بعد با یه گوجه دیگه هم که برش زدی کنار هم بذاری گوجه ها رو از وسر اریب برش نزت یکم پایینتر برش بزن اول هم دو تا گوجه یک شکل و یک اندازه پیدا کن
سمیرا مامی امیتیس و کورش
16 مهر 91 22:31
اوا جونم خسته نباشی همیشه شاد و خرم هر سه کنار هم باشیدشکفتن مرواریدای پسر نازتم مبارک باشه
مامان ندای آینده
17 مهر 91 19:13
خب عزیزم من مریض مطبشم ! نمیتونم بگم میام بیمارستان ویزیت شم! وای چقدر میگیریه ؟ چه بده اینطوری بیمه هیچیش رو نمیده اگه بیمارستان بود حداقل 80 درصد بیمه میداد


پارسال 600 یا 700 میگرفت بهش بگو خونمو عوض کردم رفتم کرج اینجا دیگه نمیتونم بیام
البته اینم بگما اخلاقش تو مطب با بیمارستان زمین تا اسمون فرق میکنه اما حواسش به همه چیز هست من 7 ماه پیشش میرفتم و تو اون 7 ماه راضی بودم گو این که بد اخلاق بود