چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

از احوالات رهامم

1391/8/23 13:55
نویسنده : آوا
547 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک شنبه 21 ابان 1391

امروز یاد گرفتی خودت بشینی قبلا هم من میشوندمت و تو میشستی اما خودت حالا یاد گرفتی میری برا خودت میگردی و خسته بشی میشینی

مامانی جون یه هفته ای هست که دیگه کاملا همه جا رو میگیری و وایمیستی یکی دو بارم سرنگون شدی بمیرم براتتتتتتتتتتتتت

بابا که میاد خونه همش از سرو کول بابا میری بالا و اونم با حوصله مراقبته

مامانی همش میای تو اشپزخونه از پله اشپزخونه میای بالا اما نمیتونی بری پایین وقتی میری بالا همه باسنتو میدی بالا و پاها تو دونه دونه میزاری بالا وقتی هم میخوای بیای پایین دوباره باسنتو میدی بالا و هی خودتو تکون میدی اما پایین نمیای

تو اشپزخونه اومدنت اصلا خوب نیست چون گاهی گاز روشنه و خطر ناکه

چون تا جایی که بتونی هیکلتو میدی تو باکس اشپزخونه و فنجونا رو برداری و بعدش نمیتونی بیای بیرون 

چون همش اب دهنت میریزه و سرامیکا رو لک میکنی و منم همش باید تمیز کنم

چون دست و دهنتو میمالی به شیشه گاز و منم مدام باید تمیز کنم

چون من دارم کار میکنم از پاهای من اویزون میشی

به خدا اتاقت خیلی جذاب تره تا اشپزخونه قند عسلمممممممم

 

 

این پسمل من با شیر خشکا و سرلاکاش

 AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

این پسمل من با پوشکاش اما مثل این که داره به مرسی حساسیت میده

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

اینم قطره های پسرمه که با سختی بابا پیدا کرده و الانم تا یک سالگیت داری

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لیلا مامان اندیا
24 آبان 91 16:03
الهی قربونت برم رهام عزیزم که 4 دست و پا می ره افرین خاله همه جا رو به هم بریز تا مامانی هی هی جمع کنه ههههههههههه خاله لیلا در نقش بدجنسی هاهاهاها اندیا هنوز بلد نیست بره
مامی آرمان (خاله زری )
24 آبان 91 19:41
اخی جونم رهام چه قلقلی و ناز شده خدا نگهش داره حسابی بلا شده
نانی
28 آبان 91 20:14
قربون اون نگاه با محبتت فدای اون خنده هات بوسسس نوش جانت
درنا(مامان محمدرهام)
29 آبان 91 10:04
وای قلبونش برم ازحالا چقدر دارایی واسه خودت جمع کردی نشستن مستقلت هم مبارک اواجون لینکت کردم