چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

ابنبات من در روزهای پایان 7 ماهگی

1391/9/3 17:22
نویسنده : آوا
667 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 3 اذر 1391

رهامم وقتی از خواب بلند میشی زود و تند سریع از تختت وامیستی و گاهی گریه و گاهی هم خنده و جیغ منو میخواهیگاهی هم شروع کنی برا خودت بازی کردن

                            niniweblog.com

هر جایی هم من میرم تند تند میای دنبالم جوجه من

                                 

                         niniweblog.com

وقتی بابا از سرکار میاد همش داری از سرو کولش میری بالا و هر جا بابا بره تو هم میری دنبالش

                    niniweblog.com

دست و پا و لپ منو میخوری گاهی صدا میدی پوفففففففف بابا این کارتو خیلی دوست داره دوست داره پوفش کنی

                   niniweblog.com

هر جا رو میگیری و وایمیستی چند قدم هم جلو و عقب میری

                  niniweblog.com

میگی ماماماما نمیدونم منظورت چیه 

               niniweblog.com

چند وقتیه خواب شبت هم مثل زمانایی که کوچولوتر بودی خیلی بهتر شده و فق یک بار بیدالر میشی از خواب راستی یه کارتم که خیلی دوست دارم اینه که هر جا پستونکتو ببینی بر میداری و میزاریش تو دهنت کلی میگردی تا سر پستونکو پیداش کنی خیلی هم با مزه این کارو میکنی بوسسس فدات شمممممممم

                 niniweblog.com

اخ که چه قدر روزا زود میگذره دلم برا زمان نوزادیت تنگ شده عسلم یه روزم میاد که دلم برا این روزا تنگ میشه گاهی دوست دارم زمان وایسته  و .........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارینا مامان ارمان
6 آذر 91 19:29
افرین گل پسر ناز ماشالله شیطونی شده عزیز دلم
كتي(مامان آقا مهديار)
9 آذر 91 23:01
اي جونمممممممممممممممممممممممممم ماشالله داري بوسسسسسسسسسسسسسسسس راستي گلم 8 ماهگيت مباركككككككككككك