چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

ده ماهگی

1391/11/12 0:12
نویسنده : آوا
859 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ده ماهش بست و  رفت تو ماه یازده

بگم برات یکم خوابت بهتر شده

دس دسی رو دیگه کاملا یاد گرفتی و مدام دس دسی میکنی و منم کلی ذوق میکنم دس دسی کردنتو خیلی دوست دارم

هنوز میترسی تنهایی حتی برای یک ثانیه وایستی

عاشق در چاه اشپزخونه ای و شده اسباب بازیت خوبه که تمیزه و منم خیالم راحته

تو اشپزخونه پیازها رو برداشتم از جلو دستت که دیگه نری سروقتش حالا میری سراغ سیب زمینیها

همه رو گاز میزنی خوبه که من اونها رو میشورمشون اما دیگه باید با دقت بیشتری تمیزشون کنم از دست تو

تو یخچالم میری و سرکه بالزامیک میخوری

امروز بردمت بهداشت قدت 78 بود و وزنت 10300 خیلی خوب بود

تو هفته دیگه هم دکتر میبرمت تا ببینم به غذات چی باید اضافه کنم و ................

اینم عکسسای ده ماهگیت

عشق منی پسرممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

pany
12 بهمن 91 12:01
چه پسر گلی شده اقا رهام ده ماهگی گل پسرت مبارک اوا جون
مامان شهراد
14 بهمن 91 22:24
ورودت به ماه 11 زندگیت مبارک رهام کوچولوی نازم.
درنا(مامان محمدرهام)
25 بهمن 91 1:00
من نمیدونم این چاه ها چه چیزی داره بچه ها بهش علاقه نشون میدن
قربوووووون اون دس دسی کردنت ملوس خاله
راستی اوا جون واسه تولدش تم خاصی درنظرگرفتی؟


میسی خاله درنا جونم بوسسسسسسسسس
زنبوری درنا جون