چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

20 ماهگی

1392/9/13 10:45
نویسنده : آوا
5,363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الوچه من

سلام خوشمزه من

الهی فدات شم اینهمه شیرین شدی 

بیست ماه گذشت 

بیست ماهه من مامان یه پسر ناز و خوشمزم و چه قدر خوشحالم داری بزرگ میشی گاهی این بزرگی رو تو رفتارت و تو چشمات میبینم به خودم میگم ببین چه داره بزرگ میشه 

چند روز منو دعوا کردی و زدی اخم کردم برات اما تو دلم خندم گرفت که تو هم دیگه میفهمی بخوای زور بگی و یا در مقابل زور گفتن واکنش نشون بدی

رهام جونم کلا پسر حرف گوش کنی هستی میتونم بگم 70 درصد حرفامو گوش میکنی

هر وقت دارم ظرف میشورم صندلی میزاری میایی کنارم امیستی و اب بازی میکنی بهت گفتم رهام نباید به چاقو دست بزنی همه چیزی رو میتونی برداری از اینجا به غیر از چاقو

تو هم گوش میدی گاهی برمیداری و تا میبینی چاقو هست منو نگاه میکنی و میزاری سرجاش 

عزیزدلمییییی

رهام همه رو مامان رو صدا میکنی میشناسی همه اطرافیان رو اما بخوای صدا کنی میگی مامان

به بابا هم مامان میگی وقتی بابا خونه نیست لباسشو ببینی عکسشو ببینی میخندی و لباس یا عکسشو بوس میکنی میگی بابا بابا اما موقع صدا کردنش باز ....... ههههه

جیگرتو برم به میوه فروش محل هم میگی مامان

گاهی من و بابا قاطی میکنیم کدوممونو داری صدا میکنی بابا رو نگاه میکنی میگی مامان مامان بابا میگه جونم اما تو باز ادامه میدی منم میفهمم با منی 

از خوابم بیدار میشی پشت سر هم هی میگی مامان مامان به حالت پرسشی تا جوابتو ندم ول نمیکنی

تلفنم تازگیها حرف میزنی با هر کسی هم پشت خطه میگه مامان و بعد به زبون خودت حرف میزنی

چند روز پیش رفتم برات یه سری اسباب بازی فکری خریدم هوش چین و عروسکهای مغناطیس تا دو روز اول زیاد تمایل نشون نمیدادی اما بعد دو روز میتونی باهاشون کار کنی 

حلقه هوشتو کامل درست میشناسی و میزاری سرجاشون اگر اشتباه بزاری خودت میگی نه نه و درستش میکنی

تو اشکالم مثلث و دایره رو میشناسی

هروقت رف غذاتو میزارم جلوت بهت غذا بدم کنترل رو میاری بهم میدی که برات کارتون بزارم سی دی های با نینی رو دوست داری بیبی انیشتن دوست داری عاشق ایتم پینگ و پینگا و تیک تاک هستی

تو حرف زدن همچنان تنبلی 

تبلی میکتنی انگاری دلت نمیخواد حرف بزنی چون حس میکنم میتونی

این ماه هم با دوستای نینی سایتی رفتیم کافه خلاقیت ماهور بهت خیلی خوش گذشت همینطور به من

خیلی هم دوست داری با تبلت و خصوصا با موبایل بابا بازی کنی

بابا هم موبایلشو بهت میده تو هم خوب بلدی بری تو قسمت بازیش و بازی مورد علاقتو باز کنی

رابطت با بابا محسن خیلی خیلی خوبه وقتی میاد خونه خیلی ذوق میکنی وقتی میره تو اتاق بخوابه و درو میبنده میری پشت در هی در میزنی اگرم بری تو اتاق دیگه نمیشه بیرون اوردت وقتی بابا از در میره بیرون باید حواستو پرت کنم تا بیرون رفتنشو نبینی حتی لباس پوشیدنشو وقتی با ماشینمون بیرون میریم بابا ما رو پیاده میکنه ماشینو پارک کنه یا جا به جا کنه اونقدر گریه میکنی که دیوونم میکنی فکر میکنی بابا میخواد بره

چند تا از عکساتو میزارم اگرم چیزی یادم اومد ازکارات اضافه میکنم                                                          ر هام و دوستاش در کافه خلاقیت ماهور                                                                                            باغ پرندگان اصفهان                                                                                                                        بدون شرح                                                                                                                                    اب بازی در حموم                                                                                                                          اینم عشقت دسته جارو برقی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جیران بخشنده
13 آذر 92 10:03
20 ماهگیت مبارک خاله جون عکس بذار دیگه
سارا مامان شنتیا
13 آذر 92 10:53
جیگر رهام کوچولو رو شنتیا هم عاشق جارو برقیه
زهره (مامان آرتین)
15 آذر 92 3:20
میوه فروش محلههههه عزیزم 20 ماهگیت مبارککککککک
زهره (مامان آرتین)
15 آذر 92 3:22
راستی اینبار زرنگ شدیا زود آپ کردی آفرین
جیران بخشنده
17 آذر 92 15:37
قربون عکسای خوشگلت بشم مننننن
مامان آرمان
18 آذر 92 18:58
حسابی شیطون شدی گل پسر ماشالله مردی شدی برا خودت گلممممم خدا حفظت کنه