چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

موش موشکم

1390/8/9 10:53
نویسنده : آوا
563 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

     

سلام موش موشکم 

میدونی فردا میری تو هفته 17 حسابی بزرگ شدی اما اصلا تکون نمیخوری تو دلم منم دوست دارم زودتر تکوناتو تو دلم حس کنم فکر کنم تنبلی مامان جونی من هر روز و هر شب منتظرم زیاد منتظرم نزار           

 

 

راستی میدونی برات کلی خرید کردیم بابا محسن گفت عکساشو تو وبلاگت بزاریم اما من گفتم یهو عکس اتاقتو میزارم برات 

برات یه اسم هم انتخاب کردیم  اما چون هنوز شک داریم اسمتو اینجا نمیزارم

کاشکی خودت میتونستی تو انتخاب اسمت بهمون کمک کنی پسرم 

اما برات یه اسم خوب پیدا میکنیم

                                    ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بیتا
24 آبان 90 0:14
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان جت رو ................هدیه خلاقیت