چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

قربون پسمل گلم بشمممممممم

1390/7/27 8:37
نویسنده : آوا
632 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3 شنبه 26 مهر 1390

اصلا امروز تصمیم نداشتیم بریم سونو گرافی منم خونه مامان فاطی بودم یهو زنگ زدم به بابا محسن گفتم میای امروز بریم اونم گفت باشه با هم قرار گذاشتیم و رفتیم

وااااااااااای پسر گلم اگه بدونی چه استرسی داشتم 

همش نگران حالت بودم اخه تو هنوز تو دلم تکون نمیخوری نگران

دوست داشتم یه دستگاهی بود که من میتونستم هر ساعت و هر موقع که میخوام نگات کنم 

خلاصه رفتیم سونو گرافی دکتر شاکری و نوبتمون که شد زود از دکتر خواستم بگه تو گل پسری یا گل دختری اونم گفت که اقا پسری 

بابابا شرط گذاشته بودیم اگه پسر شدی شام مهمون من و اگه دختر شدی مهمون بابا 

بلاخره فهمیدیم چشم بلبلی ما پسمل گله

بعد هم شام رفتیم بیرون و البته بابا محسنت پول شامو داد رفتیم پدر خوب تو گیشا 

الهی قربونت برم حالا راحت برات خرید میکنم

راستی قلبت 149 تا میزد و قدتم 16 سانت بود وزنت هم 132گرم www.smilehaa.org

ما من و بابا ازت یه چیزی میخواییم 

همیشه پسر خوبی باش ماهم بهت قول میدی هیچوقت هیچوقت تا جایی که بتونیم برات کم نزاریم و همیشه کنارت باشیم

دوست داریم گل پسرم

 

                               

                               

                                                   

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رامیلا
27 مهر 90 9:24
خیلی بامزه نوشتی مبارکتون باشه .
سمان جون
28 مهر 90 0:34
سلام آوا جون. خانمی تبریک میگم. پسر دار شدنت مبارک. ایشاللا کنار مامان باباش خوشبخت وموفق باشه.
یاس (مانی)
2 آبان 90 22:05
سلام خانومی تبریک میدونم که حس خوبی داری . ایشالا که نه ماهو به خوبی بگذرونی