چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1390/10/13 11:31
نویسنده : آوا
574 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3 شنبه 13 دی 1390

5 شنبه 8 دی با بابا محسن رفتیم سونوگرافی وای نمیدونی برام چه روخوبی بود و برای بابا محسن اخه تو خیلی بلایی پسر گلم      

  www.smilehaa.org

 

 

 

دکتر پاهای خوشگلتو و کف پاتو نشونمون داد

                       

     

دهنتئ باز و بسته میکردی دکتر میگفت داری حرف میزنی وااااااااااااااای نکنه داشتی گریه میکردی و از اون پسرایی هستی که دنیا میان همش گریه میکنن خدا به دادم برسه

اما گریه هاتم خوشگله و دوسشون دارم

زبونتم هی در میاوردی بیرون 

big-animated Smiley

 

دکتر میگفت قدت بلنده مثل باباش 

گفت صورتشم کشیدست اونم مثل باباش اما چشماش و لپاش مثل مامانشه 

الهی قربونت برم زودتر بزرگ و شو بیا تا من زودتر ببینمت قدت تو 25 هفتگی 33 سانت بود و و وزنتم 886 گرم ضربان قلبتم 148 تا میزد 

خیلی ذوق زدم حتی الانم که چند روز میگذره من همش بهت فکر میکنم که چه شکلی شدی 

دوست دارم یه گاز گنده از لپات بگیرم 

اما مگه دلم میاد گل پسرم مراقب خودت باش پسرم منم مواظبتم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آزي
26 دی 90 8:02
مباركت باشه اوا جون انشاالله هر چه زودتر ني ني بياد. چشمت به جمالش روشن بشه