چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

قلمبهههههههه من

1390/12/20 16:50
نویسنده : آوا
589 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 20 اسفند 1390

گل پسرم امروز 35 هفته و 5 روزشه و 20 روز دیگه تو بغل منه شایدم زودتر مامانی جونم این روزا همش خودتو قلمبه میکنی منم صدات میزنم قلمبه  

دیگه افتادیم تو سرازیری اما این روزا خیلی سخت میگذره زیاد نمیتونم واستم و کار کنم شکمم خیلی سفت میشه و اذیت میشم                                                                                                          سری قبل که دکتر رفتم بهم 4 تا امپول داد هر 12 ساعت یکی وااااااااااای منم از امپول میترسم اما باید میزدم برا تکمیل شدن ریه قلمبمbig-animated Smiley

راستی امروز سالگرد ازدواج من و باباست اما من خسته تر و بی حال تر از اونیم که فکرشو میکردم و خیلی هم از این بابت دپرس شم اخه هیچ کاری نکردم

اما از اینجا به محسنم تبریک میگم و بهش میگم که چه قدر بابای پسرشو دوست دارم و دیوونشم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)