چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

برای همسر عزیزم

1391/1/2 18:24
نویسنده : آوا
1,095 بازدید
اشتراک گذاری
همسر عزیزم متشکرم:

 برای تمام زمانهایی که مرا به خنده واداشتی.

برای تمام زمانهایی که به حر ف هایم گوش کردی.

برای تمام زمانهایی که به من شهامت و جرأت دادی.

برای تمام زمانهایی که با من شریک شدی.

برای تمام زمانهایی که با من به گردش آمدی.

برای تمام زمانهایی که خواستی در کنارم باشی.

برای تمام زمانهایی که به من اعتماد کردی.

برای تمام زمانهایی که مرا تحسین کردی.

برای تمام زمانهایی که باعث راحتی و آسایش من هستی.

برای تمام زمانهایی که گفتی "دوستت دارم".

برای تمام زمانهایی که در فکر من بودی.

برای تمام زمانهایی که برایم شادی آوردی.

برای تمام زمانهایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای تمام زمانهایی که دلتنگم بودی.

برای تمام زمانهایی که به من دلداری دادی.

 برای تمام زمانهایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.

به خاطرهمه این ها، هیچ وقت فراموش نکن که:

همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم.

همیشه پشتیبانت هستم.

من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود.

فقط کافی است چیزی از من بخواهی، بلافاصله از آن تو خواهد شد.

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.

من کاملاً به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی.

در دنیا تو از هر چیزی برایم مهمتر هستی.

همیشه دوستت دارم، چه به زبان بیاورم چه نیاورم.

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.

تو در تمام ضربانهای قلبم حضور داری

                   آپ 98 بهترین آپلود سنتر دائمی و رایگان عکس و فایل های شما با لینک مستقیم و بدون محدودیت


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)