چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

7 روز مونده

1391/1/3 23:37
نویسنده : آوا
795 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 5 شنبه 3 فروردین 1390

پسرم 7 روز مونده دنیا بیایی و من خیلی بیشتر استرس دارم انگار هر روز بیشتر میشه

اگر بدونی دیروز چه استرسی بهم وارد شد برام یه اس ام اس اومد از طرف دکتر که باید 3 بستری بشممنم زنگ زدم به دکتر و گفت نه شما همون 10 هستی و اشتباهی فرستادم کلی ترسیدم بابا میگفت میخوان پسرمو زود در بیارن پسرم نمیاد تا موقعش بشه

امروز خیلی دل درد داشتم الانم دارم مهمونم برامون اومد زیاد بابا محست هم الان داره همه ظرفا رو میشوره و خونه رو جارو میکنه کلی کمک حال منه 

مواظب خودت باش گل پسرم منتظرتم تا هفته دیگه بوسسسسسسسسسسس    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آسمونی ها
4 فروردین 91 2:01
سلام دوست من عیدت مبارک تو رو خدا لحظه زایمانت من و همسرم رو دعا کن که به شدت به دعات احتایج داریم. در ضمن سیسمونی گل پسرت خیلی ناز و با سلیقه است. مخصوصا کیک و گیفت هاش. ایشالله مبارکش باشه و شما هم به راحتی زایمان کنی. بووووووووووووووووس