چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

اخرین روز

1391/1/9 17:58
نویسنده : آوا
725 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4شنبه 9فرورین 1391

بلاخره رسید روزی رو که منتظرش بودم بیام و اخرین مطلب وبلاگت رو قبل دنیا اومدنت بنویسم امروز دیگه تکرار نمیشه

همه منتظرن من و بابا محسن مامان بزرگا و بابا بزرگا خاله ها و عمو 

اتاقت منتظرته خونمون منتظرته

همه دارن لحظه شماری میکنن

ومن غیر از حس انتظار یه چیز دیگه هم تو دلم دارم حس دلشوره نمیدونم چی در انتظارمه از بی تجربگی میترسم از جدا شدنت از تو دلم میترسم برام دعا کن پسرم

ازمونی بزرگ در انتظار من است و اغوشی گرم در انتظار تو

دستهایت را تا جایی که توان دارند بالا ببر و خدا رو در اغوش بکش

شاید امشب اخرین فرصت باشد فرشته اسمانی من                                  

فردا منتظرتم غنچه من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسمن
10 فروردین 91 17:12
سلام اوا جونم یاسمن هستم از بچه های کلوب مامانای اردیبهشت و فروردین 91. همین الان فهمیدم که پسر گلت چشماش و به این دنیا باز کرد. براش اروزی خوشبختی و عاقبت بخیری دارم. صبوری کن و همیشه مامان صبوری باش تا پسرت و داماد کنی انشاءا... مبارکتون باشه عزیزم
یاسمن
10 فروردین 91 17:13
یاسمن هستم از بچه های کلوب مامانای فروردین و اردیبهشت 91. همین الان شنیدم که پسرت چشماش و به این دنیا باز کرد. براش اروزی خوشبختی و عاقبت بخیری دارم. سعی کن همیشه مامان صبوری باشی تا زمانی که دامادش کنی. مبارکتون باشه عزیزم.
كتي(مامان آقا مهديار)
11 فروردین 91 19:53
سلام با اجازه من لينكتون كردم راستي اقا رهام اومدنت به دنياي ما رو تبريككككككككككك ميگم انشالله آوا جونم قدم ش براتون پر خير و بركت باشه
زهره
12 فروردین 91 18:28
سلام دوست گلم مبارک باشه قدم پسرگلت ایشالله همیشه تنتون سالم و دلتون خوش باشه مرسی از دعایی که برام کردی
محمدرضا
16 فروردین 91 19:10
ای بابا چقدر انتظار؟