چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

سه ماهگیت مبارک

1391/4/19 11:28
نویسنده : آوا
598 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دارم مینویسم یه هفته از سه ماهگیت گذشته اخه بابا جون یعنی بابا بزرگ بابا فوت شده و من نتونستم بیام وبلاگتو بنویسم 

امروز شنبه 10 تیر 1391 پسرم سه ماهه شد 

من برات یه کیک پختم و با بابا محسن یه جشن کوچولو گرفتیم و عکس انداختیم

تو این سه ماه کلی بزرگ شدی و من هر روز کارای جدید ازت میبینم و عشق میکنم

عسل مامان اونقدر دست و پا میزنی که خسته میشی و یهو به گریه میفتی من گاهی که موقع خوابیدنت داری دستو پا میزنی با پتو پاهاتو سفت میکنم و تو اروم میشی و میخوابی 

دستاتو میشناسی و وقتی میاری بالا نگاهشون میکنی و میزاری تو دهنت تازه بعضی اوقات که پستونک دهنتو از دهنت پرت میکنی بیرون و مشتاتو تا مچ میکنی تو حلقت به اوق میفتی و چشمات قرمز میشه هههههههههههمگه مجبوری خب پسرم چه کاریه اخهههههههههههههههه

وقتی یه جا میخوابونمت میبینم تغیی مسیر دادی و رفتی یه طرف دیگه تازگیها تو کریرت بند نمیشه و خودتو سر میدی به سمت پایین باید دیگه کمربندشو برات ببندم

جیگرتو گل پسرمممممممممم هر جا میریم چشمت میکنن و میگن بهم خودت تا حالا صدای نق زدن یا گریشو شنیدی 

خدایا شکرت که یه پسر سالم و اروم بهم دادی سپاسسسسسسس

اینم عکس سه ماهگیت بغل بابا

آپلود سنتر عکس رایگان

اینم رهام بالای درخت گردو                                                                    آپلود سنتر عکس رایگان اینم رهام بالای درخت گیلاس                                                                 آپلود سنتر عکس رایگان  اینم رهام بالای درخت بید                                                                      آپلود سنتر عکس رایگان بسه دیگه مامان ادم هی از درخت بالا نمیره که بیا پایین میخوری زمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی
17 تیر 91 11:53
چه پسر نازی داری عزیزم خدا حفظش کنه.
سودا
19 تیر 91 12:41
ماشا... خدا حفظش كنهههههههههه جيگرررررررر
سارینا مامان آرمان
24 تیر 91 19:17
سلام آوا جون خوبی عزیزم اسم کاربریم تو نی نی سایت تغییر دادم شدم مامان نی نی کوچولو وبلاگم هم تغییر دادم اون قبلی رو حذف کن این جدیده رو داشته باش پسمل گلت ماشالله مردی شده خدا حفظش کنهههههههههههههههههه
مامان مهسا
31 تیر 91 17:08
وای چه جیگره این گل پسر.بشکونش بگیر از طرف خاله اش.بوووووس.
مامان آراز
17 مرداد 91 21:10
رهام تو 3ماهگیت شبیه همون گردوهاییاااااااااا بوس
مامان آراز
17 مرداد 91 21:11
مامانش چه خبرتونه بچم خسته شد بس که رفت بالای درختا