چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

این چه کاری بود اخه

1391/4/25 11:34
نویسنده : آوا
565 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه  24 تیر 1391

نمیدونم چه کاری بود من کردم خدا رحم کرد

امروز تو اشپزخونه داشتم کار میکردم تو هم تو کریرت جلو تلویزیون بودی و حرف میزدی برا خودت و جیغ میزدی خلاصه بازی میکردی یه لحظه از تو اشپزخونه دیدم تو کریرتنیستی

اومدم دیدم ولو شدی کف زمین و داری میخندی و بازی میکنی

وای باید دیگه حتما حتما ببندمت

نمیدونم چه جوری اومدی پایین

فدات شم مامانی بووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پوریا و آریا
25 تیر 91 11:58
دیروز دم غروبی من رفتم اتاق خودمون آریا هم تو کریرش تو هال خواب بود پوریا اومده میگه مامان بیا ببین آریا چقدر بامزه خوابیده ...اومدم دیدم واییییییی آریا از کریرش اومده پایین فقط سرش لبه کریره بقیه اش رو سرامیکه و خوابیده دیگه نمیشه تو کریر گذاشتشون باید خیلی حواس جمع بود. رهام ناز را ببوس
الی
25 تیر 91 18:16
اوا جون از این به بعد بیشتر مواظب نی نی نازت باش از طرف من پمسل گلتو یه ماچ گنده بکن
مامان آراز
17 مرداد 91 21:09
نترس مامانش از این صحنه ها زیاد میبینی فقط حواست باشه که همیشه جلو چشت باشه-از خودت دورتر نزارش