چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

نامه ای به مامانم

1391/5/9 15:46
نویسنده : آوا
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم

من از میون همه ادمهایی که میبینمشون هر روز و هر شب فقط تورو میشناسم و البته یکم بابامو

اخه تو به من شیر میدی وقتی گرسنمه

باهام بازی میکنی وقتی بیحوصلم

منو عوض میکنی و میشوری وقتی پیف و پوف کردم

منو بغل میکنی وقتی سیرم و جامم خشکه اما دوست دارم بغل باشم و راه برم و به همه جا سرک بکشم

منو حموم میبری و تو حموم با من بازی میکنی لیفمو میدی دستم چون خیلی دوسش دارم

مامانی وقتی ناراحتی حالیم میشه وقتی خوشحالی حالیم میشه وقتی کار زیاد داری حالیم میشه وقتی با بابا میگین و میخندین و .......... همه رو میفهمم اما من تو تمام این مواقع هم به فکر خودمم یعنی اگر بغل بخوام باید بغلم کنی یا باهم بازی کنیم 

این شعری رو هم که برام میخونی رو خیلی دوست دارم

از همه بهتر پسر منه

طلا و گوهر پسر منه

اون که خوب و قشنگ و مهربونه پسر منه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)