چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

عکسهای رهام

1391/5/9 15:49
نویسنده : آوا
643 بازدید
اشتراک گذاری

این پسر من وقتی خوابش میاد دستشو میبره زیر بالشش و میارتش بالا

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

وقتی هم خوابش میبره دستشو میبره رو سرش وقتی هم دنیا اومد همینطوری بود 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

بعدشم این وری میشه

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

از خواب هم پا میشه میره حموم

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

بعد هم خوش تیپ میشه که بره ددر

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

تا مامانش حاضر بشه مشغول تماشای دستاش میشه

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

اینم یه سری عکس با لباسایی که خاله سارام برام فرستاده

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

 

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی
9 مرداد 91 22:15
چه پسملی به به چقدر خوش تیپه اقا
نیکا مامان پارمیدا
11 مرداد 91 16:49
سلام آوا جون هزار ماشا.... رهام جونم چه ماه شده , خوش تیپ و خوردنی :-)B-):-! امیدوارم همیشه سلامت باشه @-}--
nesa
11 مرداد 91 19:50
سلام عزیز.دلم.چه پسر نازی داری.دلم غش رفت.منم دوست دارم زودتر نینیم رو بغلش کنم و باهاش بازی کنم.سیسمونی پسرم تو وبلاگش خوشحال میشم بیای
مامان تسنیم
12 مرداد 91 2:35
پسر گلتون اینجوری که تعریف میکنین مثل دخملی ماست که خانومه.من هم دلم براش میسوزه همش میگم مامان آخه تو چرا اینقدر مظلومی پسرکتون راستی فقط چند روزی از تسنیم من بزرگ تره
مامان آراز
17 مرداد 91 21:08
چه ناز و خوشتیپ هست این موشی الهی من میام میخورمتاااااااااااا
مامان پانی
19 شهریور 91 0:35
ای ننه چقدر نازیییییییییییییی مثل پانیای منی خوشگلک تقریبا هم سنید خدا حفظش کنه
pani
19 شهریور 91 0:36
سلام خاله اگه میشه کمک کن تا من تو مسابقه نی نی های با حجاب برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره10 پانی خیلییییییییییییییییییی ممنونم