چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

مروارید پنجمت مبارکککککککککککک

1391/9/16 14:45
نویسنده : آوا
653 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمممممممم امروز 5شنبه16 اذر 1391

مروارید پنجمش جوونه زد نیش سمت چپ از بالا الهی قربون اون دندونات برمممممممم

عزیز مامان؟ تو که داری تند تند دندون درمیاری چرا مو در نمیاره کچل خوشگلممممممممممممم

بزار یکم از شیرین کاریات بگم حالشو ببری

عاشق برتامه دکتر کپی هستی برات ضبط کردم و خیلی دوست داری وقتی شروع میشه اگه نشسته باشی سریع دستاتو میزاری رو زمین و شروع به نانا میکنی بعدشم میدویی میری جلو تی وی وامیستی و نگاه میکنی و میخندی تو هر اتاقی باشی تا صداشو بشنوی سریع خدتو میرسونی جلو تی وی و نانا میکنی

یکی از سرگرمیتم سبد سیب زمینی و پیازه خصوصا پیاز میری پوست پیازارو میکنی برامممم بعد هم با دستت خردشون میکنی

بازی من و تو هم پیس پیس بازیه یعنی من میرم یجا قایم میشم میگم پیس پیس پیس تو مای منو پیدا میکنی خیلی هم دوست داری این بازی رو

بوس مامانیییییییییی

میام چند تا از عکساتو میزارم براتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
16 آذر 91 15:49
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
ندا
17 آذر 91 1:40
سلام آواجان ماشالابه پسرنازت.خداحفظش کنه الهی
مامان شهراد
26 آذر 91 11:23
سلام آوا جون. من مدتیه نیومدم کلوپ. منو یادتههههههههههه؟ اما چندین بار به وبلاگت سر زدم. رهام ناز و خوردنی تر شده، ماشالله. بوس واسه هردوتاتون
مینا
27 آذر 91 13:44
سلام وعرض ادب به مامان خوش ذوق وباسلیقه واقعاتبریک میگم بخاطرپسرنازومامانی که خدا به شماعطا کرده من اولین بارکه به وبلاگ شما سرزدم اما ازاینهمه مهربونی وعشقی که داری چشمام خیره مونده وتصمیم دارم هرروزبه وبلاگت سربزنم آخه منم یه فرشته کوچولو11ماهه دارم که تواین دنیا همه چیزمه مرسی عزیزم