چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

نیمه 9 ماهگی

1391/10/27 18:47
نویسنده : آوا
612 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک شنبه 24 دی 1391

پسرم دس دسی میکنه اما خیلی بلایی خیلی ناقلایی جلوی روی من نمیکنی شاید من خیلی حساس شدم و تو هم فهمیدی

امروز حموم بودم تو هم داشتی بیبی انیشتن نگاه میکردی از لای در حموم نگات کردم دیدم داری دس دسی میکنی گاهی هم یه انگشتی

هفته قبل هم خونه مامان فاطی داشتی دس دسی میکردی من از ذوقم جیغ زدم تو دیگه دس دسی نکردی

 

شایدم خیلی دس دسی رو دوست نداری

راستی امروز یاد گرفتی میگی اب ابهههههههههه

هر وقتم من میگم تو تکرار میکنی

اخ قربون تو پسر برم مننننننننننننننننن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله
26 دی 91 11:37
عزیزم ماشالله به اقا رهامبیبی انیشتن خوبه اوا جون؟ منم بگیرم بنظرت؟
رمز رو خصوصی واست میفرستم

اره راحله خیلی خوبه حتما براش بگیر سرشو گرم میکنه من که یهوقتایی میزارم براش و یه نیم ساعتی چرت میزنم ههههههه
البته تو کریرش میبندمش