چشم بلبلی چشم بلبلی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی ناز مامان وبابا

9 ماه گذشت

1391/10/16 14:19
نویسنده : آوا
690 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی

به همین سرعت

عین همون 9 ماه که تو دلم بودی هر دوش دوران شیرینی بود چون تو رو داشتم اون 9 ماه که تو دلم بودی فقط متعلق به من بودی شاید شیرین تر بود اما الان که برای بابا هم هستی خودت زندگی رو برام شیرین کردیییییی

خیلی شیرینه خیلی زیباست وقتی مراحل رشدتو دارم هر روز میبینم وقتی نوزاد بودی چشمات خیلی خوب اطراف نمیدید منتظر بودم منو ببینیاطرافتو ببینی به وضوح دیدم که روز به روز توجهت بیشتر میشه چشمای کنجکاوت همه جا رو مبینه

وقتی نمیتونستی چیزی رو با دستت بگیری و کم کم یاد گرفتی

وقتی یاد گرفتی غلت بزنی چه قدر ذوق کردم وقتی تونستی سینه خیز بری وقتی تونستی هار دستو پا بری

وقتی تونستی دستتو بگیری و وایستی

وقتی تونستی از پله بالا بری

وقتی مرواریدات دراومدن

وقتی بعضی کلمه ها رو ادا میکنی وقتی صدام میکنی ماما 

همه رو لحظه به لحظه دیدم خیلی زیباست خیلی شیرینه

الانم منتظرم راه بری قدم برداری

منتظرم صداتو بشنوم وقتی حرف میزنی و.....................

خلاصه نه ماهگیتم تموم شد و وارد 10 ماه شدی تو این ماه کلی کارای جدید میکنی که همه برات نوشتم یکی دیگشم اینه که وقتی بهت میگم رهام یالا و دستمو به سمتت میارم تو هم یالا میدی و قهقه میزنی فیش تلویزینو در میاری و میکنی دهنت بهت میگم نه رهام نه نه نه تو هم میخندی میگی نه نه و ادامه کارتو میدی به دهنت صداهای جورواجور درمیاری و میری کف اشپزخونه میخواب و رو سرامیکا پوف میکنیییییی رو صورت منم پوف میکنی  اهان راستی یه اهنگ جدید هم تازگیا داره پخش میشه که تو از اول تا اخراش میشینی نگاه میکن و چشم برنمیداری  حتی باهاش نانا هم نمیکنی اهنگ کنگ نم استایل اهنگ بوم بوم افشینم خیلی دوست داری توپ بازی رو هم دوست داری یا به عبارتی قل قل بازی عاشق کلاغ پر هستی و انگشت منو خودت از رو زمین بلند میکنی لیلی حوضکم فقط بخش اولشو دوست داری که رو کف دستت انگشتمو میزارم و غش میکنی از خنده

 

وای رهام یه چیز دیگه تازگیها از سر ذوقت گاهی خرناس میکشی خخخخخخخخخخخ خیلی بامزه میشی

این ماه هم تموم شد و باز هم عکس و کیک و .................

اینم کیک و رهام ده ماهه

آپلود عکس

آپلود عکس

عاشق پوست پیازی و همه اشپزخونه رو پر پوست پیاز میکنی

آپلود عکس

 رهام سوار بر چهار چرخه

آپلود عکس

رهام خوش تیپ

آپلود عکس

آپلود عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هلیا
11 دی 91 13:50
سلام به پسر ماهی که مامان با ذوق و سلیقه ای مثل آوا خانم داره. خوش به حالت آقا رهام. قدر این مامان مهربونتو بدون. جالبه که چه قدر فکرهای آدما به هم شبیه. منم داشتم به این فکر می کردم که سن دخترم اندازه همون زمانی شده که تو دلم بوده... التماس دعا
مامان مریمـ(مامان ایلیا گلی)
13 دی 91 14:41
جیگر شما نی ین هارو برم که اینقد زود بزرگ شدین
درنا(مامان محمدرهام)
15 دی 91 4:11
اوااااااااااا جون عاشق این پستت شدم حرف دلمو زدی عکسای رهام موشی دیده نمیشد
ایرسا مامی آریسا
16 دی 91 20:24
عزیزم رهام جونم ایشالله 90سالگیتو جشن بگیری خیلی نازی جوجو بووووس
زهره (مامان آرتین)
17 دی 91 11:24
آوا جونم ایشالله پسرگلت صدو بیست سال عمر باعزت داشته باشه

ببخشید عزیزم اومده بودی وبلاگ آرتین پست گذاشته بودی اما من اشتباهی پاکش کردم اگر میشه یه بار دیگه پستت رو بزار

عزیزم زهره جونم قدم ارتین گل مبارک باشه ایشالا برا تون پرخیرو برکت باشه دوست مهربونم
مریم مامان ارشیدا
21 دی 91 20:45
اوا جون زندگی به سرعت باد میگذره. منم باورم نمیشه ارشیدا داره چهارساله میشه. یادش بخیر 9 ماهگیش من که دلم میخواد دو دستی به این روزها بچسبم اما تنها کاری که از دستمون برمیاد لذت بردنه کنار عزیزانمون. برات ارزوی خوشبختی دارم
اره مریم جون همینطوره در کنار همه سختیهاش لذتی داره که حاضر نیستم با هیچی عوضش کنم